VERSLI MAMA: ALVYDA – „ŠIS KARANTINAS PRIVERTĖ ĮKURTI PATĮ MOTERIŠKIAUSIĄ PREKĖS ŽENKLĄ”

Šiandien mūsų verslių mamų gretas papildo dar viena nuostabi, versli ir žavinga moteris – Alvyda Šeškė. Alvyda atvira, jog šis karantinas, privertė imtis senos svajonės ir idėjų įgyvendinimo – suburti komandą ir įkurti savo prekės ženklą, kurį galėtų nešti lyg vėliavą rankose ir taip atskleisti save. Tad, norime Jums pristatyti patį moteriškiausią prekės ženklą „Must Have Collection” ir papasakoti tikrai labai užburiančią Alvydos istoriją. 

IMG_911333nnPradėkime viską nuo pradžių, ar siuvimas, modeliavimas, mada buvo Jūsų mėgstamas hobi visą laiką? 

Tikrai taip! Papasakosiu trumpą istoriją.

Platus aprangos ir grožio paslaugų pasirinkimas ir prieinamumas dabar mums įprastas. Tai kasdienybė, apie kurią mūsų mamos ir močiutės galėjo tik pasvajoti, nors gal net ir to nedrįso. Tada, mes, būdamos dar mažos mergaitės, stebėjom, kaip moterys keičiasi mezgimo ar siuvimo žurnalais. „Burda“ būdavo „suskaitoma“ ir išsidalinama iki skutelių. Tos mergaitės matė ir mokėsi iš tokių kūrybingų moterų puoštis, ieškoti unikalumo, imtis rankų darbo ir kurti, kurti, kurti. Tos mergaitės užaugo, o viena iš jų esu aš ir manyje liko tas noras kurti, puoštis, skleisti grožį ir padėtį jį atskleisti kitoms. Būtent tas noras ir padėjo man sukurti naują prekės ženklą „Must Have Collection”. Jame aš atsiskleidžiu kuriamu dizainu, modeliavimu, siuvimu.

Visad jaučiau, kad mane traukia grožio sritis, turiu potraukį estetikai. Esu meniška, kūrybinga asmenybė, kupina idėjų, o po dukros gimimo suvokiau, kad drabužių kūrimas man yra labai artima veikla. Tad ėmiausi dar vieno papildomo projekto – baigiau siuvimo kursus ir augindama mažą įkvėpėją, save realizavau modeliuodama vaikiškus drabužėlius. Siūdavau sau, draugėms, jų dukrytėms. Tuo pat metu dirbau grožio srityje, tad siuvimas man buvo lyg hobis, atsipalaidavimas, prie kurio sėsdavau jau šeimai sugulus. Iš dalies, esu dėkinga šiam karantinui, nes apribojus dalį savo veiklų, tarp kurių buvo ir grožio paslaugos, radau laiko imtis savo svajonės ir idėjų įgyvendinimo – suburti komandą ir įkurti savo prekės ženklą, kurį galėčiau nešti lyg vėliavą rankose ir taip atskleisti save.

IMG_5955 (2)mm

Kaip pačią idėją siūti ir kurti chalatus priėmė jūsų šeima, draugai?

Mano gyvenimo moto paprastas – kiek duosi, tiek gausi atgal. Augau didelėje šeimoje, tad mums nuo mažumės buvo įskiepyta pareiga ir noras dalintis. Ypatingai tas norėjimas dalintis atsiskleidė paauglystėje, kai būdama vyriausia šeimoje privalėjau atsakingai rūpintis mažosiomis sesėmis ir broliais. Augau, brendau dalindama save visiems be gailesčio, tai mane lyg pakylėdavo – jausdavausi ypatingai gaudama atgalinį ryšį. Visada jaučiu ypatingą vyro, draugų, šeimos palaikymą. Lygiai tokį pat atsaką visi gauna iš manęs. Visapusiškas palaikymas – tai lyg nerašyta mūsų visų tarpusavio bendravimo taisyklė. Mes esame sutverti duoti… Viso to privalome mokyti ir savo vaikus.

Alvyda ,,(23)Kaip manote, ar tai, kad esate mama, Jus daro sėkmingesne verslininke?

Žinoma. Jei ne mano dukra, gal tokio užtikrinto žingsnio į mados pasaulį nebūčiau nei žengusi. Noras ją puošti, prisidėti prie jos aprangos savo kūryba ir rankomis davė savo vaisių – taip gimė pirmieji mano kūriniai. Augo ji, kartu augo ir mano noras kurti, atsiskleisti. Vis atrasti kažką unikalesnio, ypatingesnio.

Apibendrinant, galiu pasakyti, kad tapimas mama mane pakėlė į kitą lygmenį – ilgai svajojusi ja tapti, pražydau lyg gėlės žiedas, kai paėmiau savo mažąjį angelą ant rankų. Mane turbūt supras kiekviena mama. Tai taip ypatinga. Tokia stipri nesijaučiau niekada gyvenime. Mano dukra – mane įkvepia, o kartu su vyru jiedu – mano stiprybė.

Jūsų idėja siūti moterims stilingus chalatus ir kimono yra labai unikali ir Lietuvoje neturite daug konkurentų. Papasakokite apie savo išskirtinumą ir asortimentą.

Visų pirma, tai noriu pabrėžti, kad stiprus naujo prekės ženklo „Must Have Collection” identitetas yra apie tai, kad save mylinti moteris turi galią kurti grožį aplink save, įkvėpti kitus, suteikti pasitikėjimo, padrąsinti. Noriu perteikti žinutę, kad mes visos galime būti draugės, o ne konkurentės!

Todėl ir kuriu tokius rūbus, kurie tai gali perteikti, kurie bent dalele prisideda prie meilės sau. Ir kuomet klientės man parašo, kad su mano kurtais rūbais jaučiasi ypatingos. Aš tada nusišypsau sau ir pasakau – puikiai padirbėta, Alvyda.

144779107_10159147589426719_7905849723269938762_o

O trumpai pristatant pačius „Must Have Collection” rūbus, tai, pirmiausia, akcentuoju kokybę. Naudoju tik aukščiausios kokybės medžiagas ir išskirtinį dizainą. Be to, šie rankų darbo rūbeliai yra mažų, limituotų kolekcijų, kuriose rasite paplūdimio sukneles-kimono, jos tiks visoms! Tiek skirtingų figūrų moterims, tiek nėštumo metu, tiek organizuojant išskirtinę fotosesiją ar tiesiog mėgaujantis atostogomis. Taip pat rasite ir namų rūbų, tai – veliūriniai chalatai. Jie tiesiog šaukia, kad namų rūbai neturi būti nuobodūs ir paprasti, jie gali būti puošnūs, išskirtiniai. Beje, jie gali būti papuošiami Jūsų inicialais. Rasite ir plaukų aksesuarų, kurie sparčiai populiarėja, tai plaukų gumutės, kurios yra sveikos plaukams – jų nepeša, nelaužo, nevelia. Taip pat populiarėja galvos juostos, kurios turi tiek estetinę pusę – puošti ir praktinę, pavyzdžiui, dėvėti tepantis veido kaukę, taip apsaugant plaukus. Labai mėgstu šilką ir darbą su juo, todėl noriu pasiūlyti daugiau jo gaminių klientėms. Taigi rasite šilkinių pagalvių užvalkalų, kurie gerina plaukų ir veido odos būklę, bus ruošiami specialūs dovanų rinkinukai. Tai kol kas toks, tas asortimentas, kuris su laiku tikrai plėsis.

2S0A4831Kodėl pasirinkote būtent šiuos drabužius siuvimui ir modeliavimui – chalatus?

Viskas prasidėjo nuo to, kad ir pati besiruošdama kelionei neradau kokybiško, įdomaus, išskirtinio vasaros chalato. Pavadinkime taip. Pradėjau nuo siuvimo sau ir ta veikla plėtėsi, plėtėsi. Mano siūtų vasaros suknelių ir chalatų norėjo draugės, pažįstamos, klienčių ratas išsiplėtė.

Tada supratau, kad moterys nori ir vertina tuos rūbus, kurie yra ne tik kokybiški, bet ir sukuria pridėtinę vertę – verčia jaustis ypatinga, subtilia, moteriška. Todėl ir ėmiausi modeliuoti ir kurti chalatus, bet ne eilinius, o išskirtinius, kuriančius šventišką nuotaiką. O dabar gaminių asortimentas vis plečiasi, bet tai darau pagal poreikį, jis gimta natūraliai, siuvu tai, ko moterims reikia.

Kur ieškote idėjų ir semiatės įkvėpimo? Kaip gimsta Jūsų sukurti modeliai?

Nėra nieko pasaulyje, kas būtų nesukurta. Svarbiausia yra tai, kokią idėją tu neši ir ką tavo kūryba nori pasakyti. Tad man visų pirma gimsta idėja ir tik tada atsiranda ją tobulai išsakantis kūrinys – rūbas ar aksesuaras.

Manau, kad visuomenėje per mažai originalumo ir savitumo. Greitoji mada, populiarūs ir vienodi „e-shopai” lemia tai, kad dauguma žmonių ir dėvi tą patį. Norint rasti kažką vienetinio, ypač tokioje nišinėje aprangos detalėje, kaip paplūdimio ar baseino drabužiai, reikia gerai paieškoti.

Deja, bet nusistovėję pirkimo įpročiai, vartotojiškumas, kiekybės, o ne kokybės siekis ir lėmė tai, kad įpratome pirkti „vienadienius“, trumpo naudojimo daiktus, kurie yra pigesni, lengvai prieinami, o atsibodę lengvai išmetami. Tokie drabužiai beveik visada yra nekokybiški. Jaučiu ir tai, kad moteriškas kūnas dažnai yra sudaiktinamas, seksualizuotas. Masinėje gamyboje bei reklamoje paplūdimio drabužiai, apatinis trikotažas yra pateikiamas vulgariai, trūksta subtilumo, be to brukamas idealios figūros įvaizdis. Tokius standartus norisi kvestionuoti ir aktualizuoti kitokias idėjas: moteriškas kūnasgali būti seksualus ir laisvas, tik subtiliai, ji gali jaustis puikiai net jei jos formos nėra tokios, kaip modelių. Tam reikalingas besąlygiškas savęs priėmimas, meilė sau ir tinkami, kokybiški, moters vertę kilstelėjantys drabužiai. Noras tai atskleisti ir įkvepia mane.

148826073_900753920698804_871661326180820637_nKiek laiko maždaug užtrunka pagaminti vieną gaminį?  

Tai labai individualu. Turime produktų, kuriuos galima įsigyti iš karto, tačiau yra ir tokių, kurių siuvimas individualus ir jo teks luktelėti iki 10 darbo dienų (nuo galutinio užsakymo suderinimo).

Jei klientė pageidaus, suteiksime jai galimybę atvykti ir pasimatuoti mūsų gaminį (butikuose ar kitur) su galimybe jį pataisyti ir pritaikyti būtent jai.

Savo veikloje susiduriate su daugybe moterų. Ko vis dėlto dažniausiai jos ieško? Į ką labiausiai atkreipia dėmesį?

Moterys ieško išskirtinumo, unikalumo ir, žinoma, patogumo. Tačiau pagrindiniu kriterijumi išlieka noras rasti tai, kas jai padėtų atsiskleisti, nugalėti savo baimes, kompleksus. Pavyzdžiui, neslepiant savo kūno vaikščioti paplūdimyje.

Aš svajoju, kad ateities ir dabarties pasaulyje moterys imtų kitaip vertinti tiek save, tiek savo kūną bei pasirinkimus.

Būtume daug laimingesni, jei moteris save įsimylėtų, jaustųsi verta viso to, ką jai gali pasiūlyti visata. Todėl pastebėjau, kad moterys dažnai ieško ne tik kokybės, bet ir unikalumo, tokio rūbo, kuris atskleistų, reprezentuotų jos charakterį bei principus. Tikiu ir moterims sakau, kad savitumą galima pilnai atskleisti per drabužius.

Ar vis dar mielai, su užsidegimu įgyvendinate visus užsakymus? 

Žinoma! Ir nežinau kada sustosiu… Mane taip „veža” tai ką darau, kad dažnai po ranka pritrūkstu lapų ateities idėjoms ir mintims užrašyti. Ir tai veš mane tol, kol iš klientų gausiu tokį atsakomąjį ryšį, kokį gaunu šiuo metu – džiaugsmą, atskleistą pasitikėjimo jausmą ir vidinį pokytį, ypatingumo jausmą dėvint mūsų kurtą gaminį. Juk puošniausi moters aksesuarai yra laisvė, pasitikėjimas savimi ir šypsena. Mano darbas – tai išryškinti.

IMG_5472mmKą mėgstate veikti laisvu metu, kai darbo durys lieka uždarytos?

Medituoti savo idėjų labirintuose. Ir tai ne juokai. Tikrai… Nemoku atsijungti nuo darbo ar projekto, kuris mane veža visu 100%. Galiu paimti knygą į rankas, galiu susėsti ramiai su šeima pavakaroti prie TV, tačiau, jei tuo pat metu mano galvoje užsikuria idėjų generatorius, imu ir bėgu gvildenti projekto. Nemoku sėdėti vietoje, aš net filmo nuo pradžios iki pabaigos nesugebu pažiūrėti, nes per pirmą reklamą surandu naudingesnių užsiėmimų. Tačiau, be proto mėgstu keliauti, grožėtis gamta, saulėlydžio pakrantėmis, saulės voniomis šalia baseino ar pajūryje – tai mano poilsis ir dalis įkvėpimų.

Kokie Jūsų ateities planai?

Planų turiu daug ir didelių, tačiau geriau keliausiu mažu, bet užtikrintu žingsneliu. Pirmiausia noriu, kad „Must Have Collection” būtų suvokiamas, kaip aukštesnės klasės drabužių prekės ženklas, kuris siekia kurti mažiau, bet kokybiškiau. Noriu, kad mūsų gaminių trokštų tos moterys, kurios vertina kokybę ir supranta ją. Noriu, kad mano prekės ženklą matytų, kaip kažką įdomesnio, netikėto, kad išvydę mūsų rūbus kiltų klausimas – iš kur jie, niekur to nemačiau, koks čia prekės ženklas. Noriu sukelti smalsumą.

2S0A7470Ko norėtumėte palinkėti kitoms veiklioms, galvojančioms apie nuosavą verslą mamoms/moterims? Ar greičiau būtumėte ta, kuri skatina, ar ta, kuri bando atkalbėti?  

Vienareikšmiškai esu ta, kuri skatina ir palaiko. Ypatingas gyvenimas priklauso ne nuo to, ką jame turime, bet nuo to, kaip į jį žiūrime, ką jame vertiname.

Tikiu, kad kai siekdamas svajonių padedi, paskatini kitus siekti savųjų, ima ir pradeda pildytis Tavosios! Nepaprastai didžiuojuosi žmonėmis, kurie nenuleisdami rankų ir įdėdami visą savo širdį ieško ir atranda save. Dažnu atveju džiaugiuosi už juos net labiau nei už save. Tai taip motyvuoja ir įkvepia!

Kartais gyvenime reikia tik iš širdies panorėti ir galimybės gula po kojomis. To ir linkiu VISOMS moterims – nepameskite savęs ir svajokite!

Daugiau info: https://musthavecollection.eu

Facebook: https://www.facebook.com/Must-Have-Collection-349031621718

RAŠYTI KOMENTARĄ